۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

اعتصابات دانشگاهی ۲۵ ارديبهشت و گفته‌های فرمانده نیروی انتظامی درمورد جنبش سبز

اعتصابات دانشگاهی ۲۵ ارديبهشت و گفته‌های فرمانده نیروی انتظامی درمورد جنبش سبز

خبرنگاران سبز/جامعه:

درحاليکه بيش از ۴۰ دانشگاه کشور برای همراهی در اعتصابات دانشگاهی روز ۲۵ ارديبهشت آماده می شوند، فرمانده نيروی انتظامی همانند ديگر نظاميان که همواره در آستانه حرکت اعتراضی حاميان جنبش سبز با گفتن گلواژه سعی در فريب افکار کنجکاو جامعه ايرانی را دارد، اظهار داشته است:فتنه در کشور برای هميشه خاموش شده است و فتنه سبز هيچ‌گونه ظرفيت اجتماعی و مردمی در سطح کشور ندارد و برای هميشه خاموش شده است.

فرمانده نيروی انتظامی درحالی اين ادعای بی اساس را صبحگاه مشترک نيروی انتظامی استان ياسوج بيان کرده است که جنبش سبز از بعد از ۲۵ بهمن در ديگر استان های کشور نيز پرشمارتر از قبل شده است و دانشجويان که از آنها به عنوان موتورحرکتی جنبش سبز ياد می شود با اعتراض به وضعيت اعمال شده در دانشگاه ها،  زنده بودن اين جنبش را بارها اعلام کرده اند.

وی در ادامه ادعا کرد: تحرکات فتنه‌گران به طور مستمر زير نظر بوده و اکنون می‌توان گفت که فتنه سبز به دليل از دست رفتن حمايت‌های مردمی ظرفيت اجتماعی خود را در داخل کشور را از دست داده و برای هميشه خاموش شده است.

فرمانده ناجا نگفت اگر اين جنبش خاموش شده است چرا همچنان با هر تجمعی از سوی آنان بشدت برخورد می شود و موج بازداشتها و محدوديتها همچنان ادامه دارد.

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر