۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

آغاز اعتصاب غذای نامحدود زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر


آغاز اعتصاب غذای نامحدود زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر

جمعی از زندانیان سیاسی رجایی شهر که از ابتدای اردیبشهت ماه اعتصاب غذای متناوب خود را آغاز کرده بودند، هم اکنون تصمیم دارند از روز دوم خرداد دست به اعتصاب سراسری بزنند.

به گزارش جرس، اعتصاب زندانیان رجایی شهر به این شکل است که هر هفته یک روز به زمان آن اضافه می شود. در هفته گذشته این گروه از زندانیان از روز یکشنبه تا ساعت ۱۲ پنجشنبه شب اعتصاب غذای تر داشتند و هفته آینده از روز یکشبنه تا جمعه اعتصاب خواهند کرد.

منابع جرس می گویند که زندانیان قصد دارند از دوم خرداد تا بیست و دوم خرداد که سالگرد انتخابات است به صورت یکسره اعتصاب غذا کنند. بنابراین گزارش مهدی محمودیان،عیسی سحر خیز، رسول بداقی و کیوان صمیمی از جمله زندانیان شرکت کننده در این اعتصاب هستند.

آنها مسایلی چون فشار روزافزون بر خانواده های زندانیان سیاسی و قطع تلفن ها را از دلایل اعتصاب خود عنوان کرده و هدف آن را همبستگی مردم با این اعتصاب ها دانسته اند.

این گزارش حاکی است که مهدی محمودیان بعد از اعتصاب غذای خشک سه روزه به شدت ضعیف شده و کلیه اش با مشکل جدی مواجه است. او به دلیل اعتصاب غذا نزدیک به ۱۲ کیلو وزن کم کرده است. بسیاری از خانواده های زندانیان سیاسی و حزب مشارکت خواهان پایان یافتن اعتصاب غذای زندانیان شده اند.


--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر