۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۳, جمعه

ادعای فرمانده ناجا: جنبش سبز برای همیشه خاموش شده است


ادعای فرمانده ناجا: جنبش سبز برای همیشه خاموش شده است

به رغم گسترش جنبش سبز به لایه های مختلف جامعه، فرمانده نیروی انتظامی مدعی شد: فتنه در کشور برای همیشه خاموش شده است و فتنه سبز هیچ‌گونه ظرفیت اجتماعی و مردمی در سطح کشور ندارد و برای همیشه خاموش شده است.

به گزارش فارس از یاسوج، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این استان در گفت‌وگو با خبرنگاران بدون اشاره به ناامنی های موجود و بالا بودن مرگ و میرهای ناشی از تصادفات، ادعا کرد: سطح امنیت در جامعه با بهبود قانون‌گرایی، کاهش تصادفات و افزایش نیرو و امکانات فراهم می‌شود که هم اکنون در این شاخص‌ها پیشرفت محسوسی قابل مشاهده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه مطالبات اجتماعی در زمینه برخورد با پدیده بدحجابی در حال افزایش است، افزود: با شروع فصل گرما و افزایش سفرها بدحجابی نیز تا اندازه‌ای افزایش پیدا می‌کند که نیروی انتظامی با این تعداد انگشت‌شمار که قصد دارند فضای جامعه را آلوده کنند برخورد کرده و در این راستا طرح مبارزه با بدحجابی را از تهران و در هفته گذشته آغاز کردیم و مردم مطمئن باشند که با مظاهر فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی در ادامه ادعا کرد: تحرکات فتنه‌گران به طور مستمر زیر نظر بوده و اکنون می‌توان گفت که فتنه سبز به دلیل از دست رفتن حمایت‌های مردمی ظرفیت اجتماعی خود را در داخل کشور را از دست داده و برای همیشه خاموش شده است.

فرمانده ناجا نگفت اگر این جنبش خاموش شده است چرا همچنان با هر تجمعی از سوی آنان بشدت برخورد می شود و موج بازداشتها و محدودیتها همچنان ادامه دارد.

احمدی‌مقدم به موضوع ترویج خرافات و جن‌گیری و رمالی اشاره کرد و گفت: توجه برخی مردم به رمالی و جن‌گیری در حال افزایش است که این نشان از ساده‌اندیشی برخی افراد دارد و پلیس با چنین ناهنجاری‌هایی به نحو مطلوب برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی به ترورهای اخیر در سنندج اشاره کرد و گفت: اولویت دوم ما در تقویت مرزها مربوط به مرزهای شمال غربی کشور است که برخی گروه‌های سلفی تحرکاتی در آن منطقه و به خصوص شهر سنندج داشته‌اند که عناصر اصلی آنها کشته و یا دستگیر شدند و هم اکنون اوضاع در کنترل کامل سپاه و دستگاه‌های امنیتی قرار دارد.


--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر