۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

اصلاح‌طلبان با هيچ گروهي از اصولگرايان ائتلاف نمي‌كنند

اصلاح‌طلبان با هيچ گروهي از اصولگرايان ائتلاف نمي‌كنند

جرس: علی شکوری راد با رد هر گونه ائتلافی و نزدیکی با گروههای اصولگرا می گوید: اصلاح‌طلبان در حال حاضر تصميمي براي انتخابات پيش رو نگرفتند كه حال بخواهند با كسي و گروهي ائتلاف كنند و در مجموع نيز براي اصلاح‌طلبان هيچ فرقي بين گروه‌هاي اصولگرا وجود ندارد.

به نوشته شرق، در روزهاي اخير يك جريان در دولت از سوي برخي از منتقدان آن «جريان انحرافي» نام گرفته و رهبر اين جريان انحرافي نيز گاه به اختصار و گاه به صورت كامل از سوي خبرگزاري‌هاي منتقد معرفي مي‌شود.

اما اين جريان روي ديگري نيز دارد و فقط به جريان انحرافي ختم نمي‌شود. در هفته اخير بعضي از سايت‌هاي وابسته به جناح اصولگرا خبر از نزديكي و ائتلاف اصلاح‌طلبان با اين جريان انحرافي دادند و اعلام كردند كه اصلاح‌طلبان كنار گذاشته شده از قدرت از اين موقعيت و شكاف بين اصولگرايان دارند استفاده مي‌كنند و مي‌خواهند كه مجددا به قدرت بازگردند. اما چهره‌هاي جريان اصلاح‌طلبي اين ادعاها را قبول ندارند و قويا چنين نزديكي يا ائتلافي را رد مي‌كنند.

علي شكوري راد با رد چنين اظهاراتي در گفت‌وگو با شرق خاطرنشان مي‌كند: «اخيرا يكي از خبرگزاري‌هاي جناح مقابل نيز خبر از حضور اصلاح‌طلبان در مراسم ختم يكي از نزديكان مشايي را داده بود؛ در حالي‌كه در آن مراسم اصلاح‌طلبان به دليل فوت پدر خانم آقاي عرب سرخي در آن مراسم حضور داشتند، حال آقاي اميري‌فر كه از نزديكان دولت و مشايي است نيز به دليل آنكه باجناق عرب سرخي هست در مراسم حضور داشت.»

 

شكوري راد تاكيد مي‌كند: «اكنون نيز آنها براي آنكه مسايل داخلي خود را تحت‌الشعاع قرار دهند حرف‌ها و ادعاهايي را مطرح مي‌كنند كه مشخص است و واقعيت ندارد. اصلاح‌طلبان در حال حاضر تصميمي براي انتخابات پيش رو نگرفتند كه حال بخواهند با كسي و گروهي ائتلاف كنند و در مجموع نيز براي اصلاح‌طلبان هيچ فرقي بين گروه‌هاي اصولگرا وجود ندارد.» او در اين ارتباط كه اظهارات اين‌چنيني چه تاثيري مي‌تواند بر جريان‌هاي اصلاح‌طلبي داشته باشد مي‌گويد: «اين ادعاها اعتباري ندارد و با طرح اين موضوع تغييري در باورهاي اصلاح‌طلبي به وجود نمي‌آيد. اين اظهارات فقط براي خودشان مصرف دارد.»

اين فعال اصلاح‌طلب خاطرنشان مي‌كند كه جريان‌هاي ديگري نيز در اين سال‌ها بودند كه با همين شگردهاي تبليغاتي توانسته‌اند، نيروهاي خود را حفظ كرده و آنها را توجيه كنند.

او تاكيد مي‌كند كه جريان‌هاي اصلاح‌طلبي به هيچ عنوان وارد اين اختلافات نمي‌شوند و فقط نظاره‌گر اين جريان هستند و ترجيح مي‌دهند كه نظاره‌گر اين اتفاقات باشند. تا به سود يك جريان تلقي نشود.

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر