۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

رحیم مشائی؛ لیدراعظم جریان انحرافی آخرین دستور العمل در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است

عماریون- لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.

لیدراعظم جریان انحرافی با آغاز قیام صغری حضرت صاحب الزمان این جریان به قدرت مطلق می رسد و دیگرهیچ ارتباط و کاری با روحانیت،مرجعیت و ولایت فقیه نخواهد داشت.

لیدر جریان انحرافی در جلسه ای که در اوایل هفته جاری تشکیل شده با اشاره به افشاگری هایی که در خصوص این جریان شده ،براتخاذ سکوت مطلق در این شرایط تاکید کرده وگفته است:" اجازه دهید هر چقدر می خواهند تخریب کنند و دروغ بگویند ما باید تا ۱۴ خرداد سکوت مطلق کنیم و روز اول رجب روز پایان سکوت ما خواهد بود."

 وی همچنین با اشاره به انتقادات رسانه ها،چهره های سیاسی و علما از جریان انحرافی گفته است:"روز اول رجب،آغاز قیام صغری امام زمان است و ما با آغاز این قیام به قدرت مطلق می رسیم."

 لیدر جریان انحرافی همچنین گفته است که" با آغاز قیام صغری حضرت صاحب الزمان این جریان به قدرت مطلق می رسد و دیگرهیچ ارتباط و کاری با روحانیت،مرجعیت و ولایت فقیه نخواهد داشت و مستقیما از ولی عصر تبعیت خواهند کرد"!

 وی همچنین یاران حلقه اول خود را به صبری کوتاه مدت تا اول رجب فراخوانده و در اظهار نظر قابل تاملی تصریح کرده است:"بزودی اتفاق ناگواری رخ خواهد داد که به سبب آن داغ دلی به دل خیلی از مدعیان خواهیم گذاشت".

 گفتنی است این اظهارات لیدر جریان انحرافی در حالی صورت می پذیرد که این جریان منحرف معتقد است که غیبت امام زمان به دو بخش صغری و کبری تقسیم شده و به موجب آن ظهور نیز شامل ظهور صغری و کبری می باشد و هم اکنون و در ماه رجب ظهور صغری امام زمان شروع خواهد شد.

 جریان انحرافی تاکید می کند که ظهور صغری اول خرداد کلید خورده و آنان به عنوان افراد خاص مستقیما با امام زمان بعنوان "ولی" در ارتباط خواهند بود.

 نکته قابل تامل این انحراف عظیم آنجاست که در روایات و اسناد معتبر تاریخی موضوعی بعنوان ظهور صغری مطرح نشده است از سوی دیگر بنابر روایات و اسناد معتبر دینی خود امام زمان(عج) از زمان ظهور خود مطلع نیست و می فرمایند که "برای فرج من بسیار دعا کنید". حال مشخص نیست این فرقه انحرافی که در دستگاه اجرایی کشور نیز ریشه دوانده این تفکرات منحط و منحرف را از کجا آورده است؟

منبع: انقلاب اسلامی


--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر