۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

موافقت با پیشنهاد مهدی کروبی برای انتقال به خانه ای دیگر


موافقت با پیشنهاد مهدی کروبی برای انتقال به خانه ای دیگر

منابع نزدیک به مهدی کروبی می گویند مسئولان امنیتی با انتقال او و همسرش به مکانی دیگر موافقت کرده اند، تا ساکنان سایر واحدهای مسکونی مجتمع محل سکونت آنها بتوانند به خانه هایشان بازگردند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، مجتبی واحدی، مشاور ارشد مهدی کروبی ضمن بیان این نکته گفته است که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال موقتا از حصر خارج شده است.

تنها چند روز پس از تظاهرات ۲۵ بهمن ماه سال گذشته، نیروهای امنیتی با مراجعه به منزل مسکونی مهدی کروبی و همسرش آنها را تحت بازداشت خانگی قرار دادند و دیگر واحدهای مسکونی مجتمع محل اقامت آقای کروبی را هم تخلیه کردند.

به گفته مجتبی واحدی این مجتمع آپارتمانی ۸ واحد مسکونی دارد که ۴ واحد آن به مهدی کروبی و فرزندانش تعلق دارد و ۴ واحد دیگر متعلق به افراد دیگری است.

مشاور مهدی کروبی می گوید آقای کروبی تا به حال چندین بار از نیروهای امنیتی خواسته بود اجازه دهند آنها به مکان دیگری منتقل شوند تا ساکنان واحدهای دیگر این مجتمع آپارتمانی بتوانند به خانه هایشان برگردند، اما هر بار با این درخواست مخالفت می شد.

در روز سوم اردیبهشت ماه امسال برای نخستین بار در چند ماه گذشته به فاطمه کروبی اجازه داده شد برای درمان پزشکی چند روز از خانه خارج شود.

اکنون بار دیگر با خروج خانم کروبی از منزل موافقت شده و او در پی یافتن مکانی دیگری است تا محل حبس او و همسرش به آنجا منتقل شود، اما به گفته مجتبی واحدی با توجه به اینکه نیروهای امنیتی برای چنین مکانی "ویژگی های خاصی" تعریف کرده اند، هنوز خانواده کروبی چنین محلی را پیدا نکرده اند.

فاطمه کروبی پس از درمان پزشکی و پیش از بازگشت دوباره به حبس به سایت سحام نیوز گفته بود که او و همسرش حتی از حقوق زندانیان عادی هم محروم هستند و به آنها اجازه تماس تلفنی داده نمی شود و به جز در مواردی محدود، امکان ارتباط با خانواده شان فراهم نشده است.


--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر