۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

حسن عباسی: یاران احمدی‌نژاد «کوتوله» هستند

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (شاهین) on 5/21/11

انتشار یک فایل صوتی سخنرانی منسوب به حسن عباسی، برخی تحلیل‌گران را به این باور رسانده است که پروژه «جدایی احمدی‌نژاد از خامنه‌ای» حتی پیش از اختلافات اخیر آنان توسط اصولگرایان پیش‌بینی می‌شده است.
خبرنگاران سبز/سیاست:
انتشار یک فایل صوتی سخنرانی منسوب به حسن عباسی،نشان می‌دهد که پروژه «جدایی احمدی‌نژاد از خامنه‌ای» مدت‌ها پیش از آغاز علنی شدن اختلافات توسط اصولگرایان منتقد دولت کلید خورده است.

این سخنرانی پیش از قهر و آشتی‌های اخیر و در اوایل سال جاری ایراد شده است و در آن حسن عباسی، از دانشگاهیان اصولگرا و حامی محمود احمدی‌نژاد، در یک جمع خصوصی وی را مورد «نفرت» اصولگرایان و دانشگاهیان معرفی کرده است.

به گفته عباسی، احمدی‌نژاد یاران خود را از میان کوتوله‌ترین محافظه‌کاران انتخاب کرده، چرا که نمی‌تواند با آدم‌های بزرگ کار کند و فقط عده‌ای بله قربان گو به دور خود جمع کرده است. او به طور مشخص از اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی، علی جوانفکر و صادق محصولی نام برده است.

به گزارش دیگربان وی همچنين گفته «امروز در دانشگاه‌ها و در ميان بچه‌های اصولگرا نفرت عجيبی از محمود احمدی‌نژاد به وجود آمده» و رئيس دولت دهم به شدت مشغول تخريب خود است که اين «نفرت» در آينده مسئله‌ساز خواهد شد.

حسن عباسی در ادامه اعلام کرده که تيم احمدی‌نژاد خود را برای انتخابات آينده مجلس و رياست جمهوری آماده می‌کند و رئيس دولت دهم بدنبال اجرای الگوی پوتين‌ـمدودف در ايران است.

وی افزوده که اين تيم می‌خواهد اسفنديار رحيم‌مشايی را رئيس مجلس نهم کرده و مجلس را با دولت هماهنگ کند.

به گفته عباسی٬ احمدی‌نژاد تلاش می‌کند هر طور که شده در قدرت بماند و «امروز برای همه مشخص شده که وی همه جريان‌ها را دور می‌زند و دوست دارد تنها تيم خودش در قدرت بماند.»

وی در بخش ديگری از اظهارات خود گفته که تيم احمدی‌نژاد برای رسيدن به اهداف خود تلاش می‌کند با موازی کاری٬ نهاد‌ها و مجموعه‌های مشابهی مانند بسيج٬ جمعيت هلال احمر و روحانيت وابسته به دولت تشکيل دهد./ش

 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر