۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

آیت الله امجد: امروز فقط توی سر مظلوم می زنند

آیت الله امجد: امروز فقط توی سر مظلوم می زنند

آیت الله امجد می گوید "شما عدالت را در جامعه برقرار کن من توان این کار را دارم که کاری کنم یک تار موی هیچ زنی در مملکت بیرون نباشد. عدالت کو؟ اول شما عدالت را برقرار کن. امروز ما فقط می توانیم توی سر مظلوم بزنیم، اگر این کار در مملکت نباشد، خیلی کارها می توان کرد."

به گزارش سایت  اطلاع رسانی این استاد اخلاق، وی طی سخنانی در یکی از مساجد شرق تهران، خاطرنشان کرد "چهار دسته اند که اگر خوب باشند، همه خوبند. اگه فاسد شوند، همه فاسدند اول: علما ، دوم: حکام، سوم : تجار و چهارم: عبّاد و زهّاد."

وی همچنین توصیه کرد "نگویید نصیحت خوب نیست؛ نصیحت کنید. ممکن است بیست سال دیگر آن فرد بفهمد و اثر بگذارد و ممکن است الان نفهمد ولی بیست سال دیگر بفهمد ."

آیت الله امجد با توجه به بهره برداری های حکومتی که از اماکن مذهبی شده گفت "آن وقت ها جمکران رفته بودیم معنویت داشت، این اواخر جمکران رفتیم، چند هزار نفر آدم بود، ولی یک ذره بوی معنویت از آن جمع نمی آمد."

 

وی تاکید کرد "مرز و اساس اسلام اخلاق است « بعثت لاتمّم مکارم الاخلاق» اگر اخلاق نباشد، فقه عبادت نیست. و الّا ظواهر فراوان است."

ایشان افزودند: "اگر من گناه کنم ملائکه اذیت می شوند امام زمان خجالت می کشد.تا نفسانیت هست، فرد نمی تواند اسلام حقیقی داشته باشد. نمی تواند به حقیقت بگوید یاعلی ، یاحسین. "

وی همچنین خاطرنشان و تاکید کرد "جامعیّت و مدیریت آقای (شهید) بهشتی را هیچ کس نداشت ."

امجد در ادامه گفت "من معتقدم باید یک توفیق عمومی شود و الّا خطرات بزرگی ما را تهدید می کند من خیلی نگران و مضطرّم .من خودم از همه بدتر هستم. ولی این بلایی که بعضی از این خدانشناس ها بر سر این مردم می آورند من تحمّل نمی کنم."

وی خطاب به حکومت گفت "شما عدالت را در جامعه برقرار کن من توان این کار را دارم که کاری کنم یک تار موی هیچ زنی در مملکت بیرون نباشد. عدالت کو؟ اول شما عدالت را برقرار کن. امروز ما فقط می توانیم توی سر مظلوم بزنیم، اگر این کار در مملکت نباشد، خیلی کارها می توان کرد."

 

وی همچنین افزود "مردم بیم جان و غم نان است اگر کسی بداند اینها دست خداست، مشکلات حل می شود."

آیت الله امجد در گوشه ای دیگر از سخنانش در مسجد کوچه طحانیِ شرق تهران گفت "بعضی ها با دروغ منبرشان گرفته است ، من یک کتابهایی می دانم و بلدم که شماها نمی دانید. اگر مطالب آنها را بیایم و در منبر بگویم، مثل مور و ملخ در خیابان و اطراف، آدم می آید پای منبرم… مشکل ما خودخواهی است. همین خودخواهی است که عاشورا را درست کرد همه این فسادها از خودخواهی است… عمامه وقتی عمامه است که شمشیر حق باشد."

ایشان در انتها تاکید کردند "من نه به شخصی وابسته ام و نه به گروهی ، من آزادم. بزرگترین ظلم به جامعه ، خالی کردن آن از محتوا می باشد."

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر